Reżyser "Squid Game" potwierdza: będzie drugi sezon serialu

Najpopularniejszy serial w historii Netfliksa będzie mieć swoją kontynuację. - Było tyle presji i próśb o drugi sezon, że fani nie pozostawili nam wyboru - powiedział reżyser "Squid Game" Hwang Dong-hyuk.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Reżyser "Squid Game" potwierdza: będzie drugi sezon serialu

Niespodziewany sukces południowokoreańskiego serialu "Squid Game" to jedno z największych zaskoczeń na rynku telewizyjnym w tym roku. Bo nikt się nie spodziewał, że azjatycka produkcja może się okazać największym hitem w historii platformy. 13 października ogłoszono, że serial obejrzało co najmniej 111 mln abonentów Netfliksa, co automatycznie oznaczało, że "Squid Game" jest najpopularniejszym tytułem w historii platformy.

Nie dziwi więc, że jego twórcy zdecydowali się na kontynuację. Tym bardziej, że sam Netflix dawał do zrozumienia, że jest zainteresowany drugim sezonem. Pierwsza część składała się z dziewięciu odcinków, a fani serialu przekonywali, że jej zakończenie mogło sugerować, że zaplanowano kontynuację serialu.

"Gi-hun powróci i zrobi coś dobrego dla świata"

Teraz reżyser i pomysłodawca "Squid Game" przeciął spekulacje. W rozmowie z agencją Associated Press potwierdził, że popularny serial powróci. - Było tyle presji i próśb o drugi sezon, że w jakimś sensie czułem, że fani nie pozostawili nam wyboru - mówi Hwang Dong-hyuk. - Teraz mogę zdradzić, że drugi sezon zostanie zrealizowany. Mam go już w głowie, bo jestem w fazie planowania. Jest jeszcze za wcześnie, by powiedzieć, kiedy i jak powstanie. Ale mogę wam obiecać jedno: Gi-hun powróci i zrobi coś dobrego dla świata.

"Squid Game" opowiada historię ludzi z Korei Południowej pogrążonych w wielkich długach. Mają szansę je spłacić dzięki udziałowi w tytułowej grze. Squid Game to seria różnych konkurencji opartych na grach dla dzieci. Zasada jest prosta: kto przegra, ten ginie. Zwycięzca może być tylko jeden i to on wygra miliardy.

Przebił "Bridgertonów" i "Wiedźmina"

Serial od początku (premiera odbyła się 17 września) był tak popularny na Netfliksie, że przebił oglądalnością pierwsze sezony "Bridgertonów", "Wiedźmina" i "Lupin", które 30 dni po premierze notowały wyniki w granicach 76-82 mln odsłon przypadających na jedno konto. "Squid Game" w niecały miesiąc miał 111 mln wyświetleń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK