Starcom Mediavest Group obronił budżet mediowy Prudential Polska

Starcom Mediavest Group (SMG) wygrał przetarg mediowy firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym samym obronił obsługę tego budżetu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom Mediavest Group obronił budżet mediowy Prudential Polska

SMG zajmuje się obsługą mediową Prudentiala od powrotu tej firmy na polski rynek w 2013 roku. Ubezpieczyciel rozpisał przetarg na obsługę mediową w drugiej połowie września br. Zaprosił do niego, oprócz SMG, trzy inne agencje: Maxusa, Optimum Media OMD i Universal McCann. Rozstrzygnięcie zaplanowano na koniec br., a wybrana w nim agencja miała rozpocząć współpracę z Prudentialem z początkiem stycznia 2016 roku.

Z naszych ustaleń wynika, że firma ponownie wybrała SMG. Przedstawiciele Prudential Polska odmówili komentarza na ten temat.

Pod koniec października br. Prudential w kampanii pod hasłem „Młodzi bogowie” reklamował ofertę oszczędzania na emeryturę. Akcję przygotowały i zrealizowały firmy BBDO Warszawa, Papaya Films, Platige Image i SMG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały