Starcom zdobył budżet mediowy Bakallandu i Delecty

Firmy Bakalland i Delecta rozstrzygnęły przetarg na obsługę mediową ich skonsolidowanego budżetu reklamowego. Zwyciężył dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Starcom od wielu lat obsługuje w zakresie strategii komunikacji produkty Delecty. W połowie ub.r. spółkę od koncernu Rieber Foods kupiła firma Bakalland.

Przetarg dotyczący obsługi mediowej rozpoczął się jesienią ub.r. Konkurowało w nim kilka domów mediowych - oprócz Starcomu m.in. MEC i Carat.

- O wyborze Starcomu zadecydowała przede wszystkim zaproponowana strategia mediowa dla kluczowych marek naszej grupy. Istotna również była dla nas siła negocjacyjna naszego partnera, umiejętności strategiczne, egzekucyjne i doświadczenie zaproponowanego do współpracy zespołu, co gwarantuje wysoki poziom obsługi oraz doświadczenie w realizacji kampanii w kategorii spożywczych FMCG - wylicza Anna Sambor, dyrektor marketingu grupy kapitałowej Bakalland.

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym kampanii digitalowych, dla całego portfolio produktów spółek Bakalland i Delecta. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona. Pierwsze kampanie dla marki Bakalland Starcom zacznie realizować w drugiej połowie br.

Bakalland ostatnią dużą akcję marketingową przeprowadził jesienią ub.r. Wówczas w reklamach pojawiła się Katarzyna Bujakiewicz (zobacz szczegóły). Jeśli chodzi o Delectę to w styczniu br. reklamowany był kisiel Owocowy Kubek tej marki (więcej o tym).

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą