Starcom zdobył budżet mediowy Bakallandu i Delecty

Firmy Bakalland i Delecta rozstrzygnęły przetarg na obsługę mediową ich skonsolidowanego budżetu reklamowego. Zwyciężył dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Starcom od wielu lat obsługuje w zakresie strategii komunikacji produkty Delecty. W połowie ub.r. spółkę od koncernu Rieber Foods kupiła firma Bakalland.

Przetarg dotyczący obsługi mediowej rozpoczął się jesienią ub.r. Konkurowało w nim kilka domów mediowych - oprócz Starcomu m.in. MEC i Carat.

- O wyborze Starcomu zadecydowała przede wszystkim zaproponowana strategia mediowa dla kluczowych marek naszej grupy. Istotna również była dla nas siła negocjacyjna naszego partnera, umiejętności strategiczne, egzekucyjne i doświadczenie zaproponowanego do współpracy zespołu, co gwarantuje wysoki poziom obsługi oraz doświadczenie w realizacji kampanii w kategorii spożywczych FMCG - wylicza Anna Sambor, dyrektor marketingu grupy kapitałowej Bakalland.

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym kampanii digitalowych, dla całego portfolio produktów spółek Bakalland i Delecta. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona. Pierwsze kampanie dla marki Bakalland Starcom zacznie realizować w drugiej połowie br.

Bakalland ostatnią dużą akcję marketingową przeprowadził jesienią ub.r. Wówczas w reklamach pojawiła się Katarzyna Bujakiewicz (zobacz szczegóły). Jeśli chodzi o Delectę to w styczniu br. reklamowany był kisiel Owocowy Kubek tej marki (więcej o tym).

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style