Streetcom dla marki Luksja

Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. To kolejny projekt z portfolio Sarantis Polska, które po udanej współpracy dla STR8, C-THRU i Kolastyna, trafiły do obsługi przez Streetcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla marki Luksja

Głównym celem realizowanych przez Luksja, w tym promocja letnich tropikalnych nowości – mydeł w płynie o zapachu Mango i Marakuja, a także dotarcie do użytkowników innych produktów z portfolio marki, w tym non-userów.

Grupą docelową realizowanych działań są kobiety w wieku 20-40 lat, podejmujące decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym.

Streetcom odpowiada za kreację, przygotowanie materiałów wykorzystywanych podczas kampanii seedingowych.

Działania wspierające limitowaną edycję mydeł w płynie Luksja o zapachu owoców tropikalnych potrwają do końca sierpnia 2024 r. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?