Superpolisa zaprasza do współpracy agentów

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Superpolisy, zajmującej się porównywaniem i sprzedażą ubezpieczeń. Celem firmy jest zaproszenie agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej. Kreację przygotowała agencja Chimney.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Przez dwa miesiące emitowany będzie 15-sekundowy spot, którego bohaterem jest brand hero Superpolisy - pies Spox. Przekaz kierowany jest przede wszystkim do agentów ubezpieczeniowych, gotowych samodzielnie prowadzić działalność w ramach ogólnopolskiego systemu franczyzowego lub partnerskiego, jak również na zasadach niezależnego doradcy.

Filmy emitowane będą w dwóch blokach Telewizji Polsat: w „Poranku z Polsat News” (wyświetlanym równolegle także na głównej antenie Polsatu) oraz w późniejszych godzinach w Polsat News i Polsat News 2.

Kreację przygotowała agencja Chimney. Planowanie i zakup mediów firma przeprowadziła we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu