T-Mobile domaga się od Orange, Play i Plusa zmiany reklam o rejestracji kart pre-paid

T-Mobile Polska oprotestował reklamy konkurentów sugerujące, że obowiązkowej rejestracji karty pre-paid można dokonać w salonie dowolnego operatora. Takimi zapewnieniami promowały się Orange Polska, Play i Plus. Orange już wycofał swoje kontrowersyjne reklamy, Plus i Play jeszcze nie odpowiedziały na apel T-Mobile.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Swoje zastrzeżenia T-Mobile Polska wyraził w listach przesłanych do swoich największych konkurentów: Orange, Plusa i Play’a.

Zdaniem T-Mobile reklamy wspomnianych operatorów sugerują użytkownikom, że mogą oni dokonać rejestracji karty pre-paid w salonie dowolnej sieci komórkowej.

Tymczasem, jak zauważa T-Mobile w swojej korespondencji do konkurentów takie rozwiązanie było dostępne jedynie do dnia 25 lipca w wypadku zdalnej rejestracji karty. Obecnie taki proces jest niezgodny z prawem telekomunikacyjnym i wprowadzoną niedawno tzw. ustawą antyterrorysyczną.

T-Mobile Polska podkreśla, że rejestracji karty pre-paid zakupionej w konkretnej sieci należy dokonać tylko w salonach odpowiedniego operatora. Prowadzone przez Orange, Plus i Play kampanie mają zaś na celu wyłącznie uzyskanie danych osobowych użytkowników, co ma być niezgodne z zasadami uczciwej konkurencji.

Na razie na sygnał ze strony T-Mobile zareagował jedynie Orange wycofując ze swojej komunikacji sporne reklamy. Plus i Play nie odpowiedziały jeszcze na apel ze strony T-Mobile.

Obowiązek rejestracji pre-paidów przewidziany w tzw. ustawie antyterrorystycznej wszedł w życie pod koniec lipca br., choć wcześniej był mocno krytykowany przez ekspertów rynku telekomunikacyjnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK