„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – kolejna kampania Fisielowego Kubka Delecta (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kolejna kampania reklamowa kisieli Fisielowy Kubek Delecta. Akcję na zlecenie Rieber Foods Polska przygotowały firmy Red8, PND Futura, At Media i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Fisielowego Kubka Delecta przebiega pod hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!”, które było wykorzystywane we wszystkich wcześniejszych akcjach reklamowych tego produktu. Przekaz jest oparty na motywie zabawy i wizerunku symbolizującego tę markę królika Fisiela. W ramach akcji na stronie fisielowykonkurs.pl ruszył konkurs, który wspierają reklamy w Disney Channel i Disney XD. Kampania jest skierowana do dzieci oraz ich mam.

Cała akcja obejmuje też inne kanały telewizyjne (sponsoring wieczorynek w TVP 1 i bajek w Polsacie, Cartoon Network i TV Puls) oraz prasę („Tina”, „Przyjaciółka” i „Pani Domu”).

grafika

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowały agencje Red8 Communications Group (telewizja), PND Futura (prasa) i At Media (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK