Thomas Crampton na stanowisku global chair of the digital practice w Edelman

Thomas Crampton, dotychczasowy global principal w agencji Ogilvy Consulting w Londynie dołączy z początkiem stycznia 2019 roku do zespołu agencji Edelman. Obejmie tam stanowisko global chair of the digital practice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Crampton ostatnio kierował tzw. praktyką transformacji marketingowej w Ogilvy. W Edelmanie pracę rozpocznie na początku stycznia 2019 roku. Będzie podlegać bezpośrednio Richardowi Edelmanowi, prezesowi i dyrektorowi generalnemu agencji.Zastąpi Kevina Kinga, który po 15 latach pracy postanowił odejść z Edelmana.

Wcześniej Thomas Crampton pełnił funkcję globalnego dyrektora zarządzającego w Social @ Ogilvy, gdzie kierował zespołem 1500 specjalistów od mediów społecznościowych na ponad 60 rynkach. Tworzył też oddział Social @ Ogilvy w regionie Azji i Pacyfiku, rozwijając ofertę od dwóch osób w Hongkongu do ponad 400 w 23 miastach w regionie.

- Mamy czas niezwykle szybkich zmian w zakresie technologii i nawyków klientów, a wiele organizacji powstało w erze faksu. One potrzebują pomocy w dostosowaniu się, więc potrzebują specjalistów, którzy pomogą im zrozumieć w jakim miejscu obecnie są i będą je wspierać w tworzeniu odpowiednich strategii rozwoju - powiedział Thomas Crampton.

Zespół zajmujący się tzw. digital practice w Edelmanie obejmuje ponad 700 pracowników na całym świecie. Odpowiada za zarządzenie budżetem ok. 200 mln dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu