Time Warner wraca do zysku

Pomimo spadku wpływów z reklam Time Warner zanotował zysk w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

Zysk netto jednej z największych grup medialnych na świecie wyniósł w IV kwartale 2009 roku 627 milionów dolarów. Dla porównania, analogiczny okres roku 2008 zakończyła ona stratą w wysokości aż 16,03 miliarda dolarów.

W tym samym czasie o 2 proc. zwiększył się też przychód koncernu, z 7,16 do 7,32 miliarda dolarów. Jednak w przypadku wpływów z reklam odnotował on 8-proc. spadek.

Wzrost przychodu w poprzednim kwartale zanotowała należąca do Time Warner wytwórnia filmowa Warner Bros. (o 7 proc., do 3,3 mld USD), a także oddział obejmujący kanały telewizyjne Turner Broadcasting i HBO (o 4 proc., do 3,1 mld USD). Za to spadek odnotował największy w USA wydawca magazynów Time Inc. (o 13 proc., do 1,1 mld USD).

Z kolei w całym 2009 roku Time Warner zanotował zysk netto na poziomie 2,47 miliarda dolarów (wobec 13,4 mld USD straty w 2008 r.), a przychód koncernu wyniósł 25,8 miliarda dolarów (spadek o 3 proc.).

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu