Tomasz Kot w rodzinnych rozmowach z „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)

Do emisji trafiły nowe reklamy taryfy Jump Family w T-Mobile z udziałem Tomasza Kota jako głowy rodziny, której towarzyszy bohater w przebraniu psa. Kampanię przygotowały i realizują agencja DDB & Tribal i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kot w rodzinnych rozmowach z „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)

Kampania oferowanej przez T-Mobile Polska taryfy Jump Family z udziałem Tomasza Kota zaczęła się w połowie kwietnia. Pierwsze reklamy pokazywały, jak Kot z rodziną i chłopakiem w przebraniu psa odwiedza salon tej sieci i kupuje promowaną usługę (obejrzyj te spoty).

Nowe spoty są utrzymane w konwencji serialu familijnego - pokazują zabawne rozmowy Kota z chłopakiem i innymi członkami rodziny.

Reklamy podkreślają, że w ramach wyższych planów taryfowych Jump Family otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz pakiety internetowe (zobacz szczegóły).

Akcja reklamująca Jump Family jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. serwisy wideo i portale społecznościowe), radiu, prasie, na outdoorze (m.in. ekrany digital signage) oraz w kanałach własnych T-Mobile Polska (przede wszystkim w punktach sprzedaży).

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych