Top Secret -powraca

24 września 2002 roku ukaże się pierwszy numer popularnego niegdyś magazynu o grach komputerowych TOP SECRET

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

24 września 2002 roku ukaże się pierwszy numer popularnego niegdyś magazynu o grach komputerowych TOP SECRET. Wydawnictwo Axel Springer Polska zakupiło ten tytuł prasowy w 2001 roku.

TOP SECRET był pierwszym w Polsce magazynem o grach komputerowych. Ukazywał się od września 1989 do listopada 1996 roku. Wydawcą była Spółdzielnia Bajtek, a pierwszym redaktorem naczelnym Marcin Przasnyski. Pismo zyskało miano kultowego, sprzedawało się w około 100 tys. egzemplarzy.

Od 2001 roku wydawnictwo Axel Springer Polska pracowało nad ponownym wprowadzeniem magazynu na rynek. Redaktorem naczelnym nowego miesięcznika został Aleksy Uchański, m.in. trzeci redaktor naczelny dawnego TOP SECRETU i miesięcznika Gambler. W redakcji pracuje kilka osób ze starego składu, a także osoby z innych redakcji pism komputerowych.

- "Nie będziemy się zachowywać jak dziadkowie z Sex Pistols, którzy po dwudziestu latach ubrali się w skóry, postawili irokezy na głowach i grają stare kawałki, udając że nic się nie stało. Nowy TOP SECRET nie jest próbą opowiedzenia drugi raz tych samych dowcipów. Z szacunkiem dla starych czasów chcemy dopisać nowy rozdział do pięknej historii. Naszym celem było stworzyć pismo dla dorosłych - a ściślej: dojrzałych - graczy. Pismo refleksyjne, inteligentne, dostarczające czytelnikom nie tylko wiarygodnych informacji, ale też analizy tych informacji, opinii na ich temat. Najważniejszy w nowym TOP SECRECIE jest tekst, to ma być magazyn do czytania, nie dodatek do płyt ani nie zbiór upstrzonych kolorami kartek. TOP SECRET, co pragnę podkreślić, jest pismem autorskim, nacechowanym - choć nie zdominowanym - osobowościami tworzących go dziennikarzy."

Ukazanie się pierwszego numeru wspiera kampania reklamowa w prasie komputerowej, radio, telewizyjnych kanałach oglądanych przez graczy i w internecie. Przygotowane są trzy spoty TV, trzy spoty radiowe i komplet banerów internetowych. Za kreację odpowiada agencja Rafineria. Zakup mediów wykonała agencja Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek