Tous w kampanii promuje specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki

Marka biżuteryjna Tous rozpoczęła kampanię pod hasłem "To the almost perfect moms", w której promuje specjalną kolekcję przygotowaną z okazji Dnia Matki. Działania realizują agencje UM (IPG Mediabrands) i Warsaw Creatives.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tous w kampanii promuje specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki

Tous, hiszpańska marka biżuterii, wprowadziła specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki. Kolekcję promuje kampania "To the almost perfect moms" pokazująca budowanie więzi między matką a synem podczas codziennych czynności. 

Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM (IPG Mediabrands).

Działania obejmują telewizję, radio, prasę, siatki wielkoformatowe we wszystkich miastach, gdzie znajdują się salony Tous, galerie handlowe z salonami marki i mural w centrum Warszawy.

Za działania PR marki odpowiada agencja Warsaw Creatives. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej