TVP współpracuje z chińską telewizją. „Wymiana informacji i programów”

Telewizja Polska i Chińska Telewizja Centralna (CCTV) podpisały deklarację o współpracy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Umowa przewiduje m.in. wymianę informacji programowych i korporacyjnych, możliwość uczestniczenia w festiwalach, targach i konkursach organizowanych przez każdą ze stron, wzajemną pomoc przy wizytach roboczych ekip telewizyjnych, a także wzmocnienie wymiany i sprzedaży pozycji programowych.

W zeszłym roku Telewizja Polska nadała siedem filmów wyprodukowanych przez CCTV, zaś tyle samo polskich, pozyskanych od TVP, pokazała chińska telewizja. Oprócz tego TVP sprzedała w ostatnich latach CCTV licencje na emitowanie 16 filmów fabularnych, siedmiu seriali (m.in. „Londyńczycy”, „Głęboka woda”, „Chichot losu”, „Rezydencja”, „Dom nad rozlewiskiem”), dwóch filmów dokumentalnych oraz spektaklu muzycznego.

Telewizja CCTV dociera do 98,64 proc. ludności Chin. Nadawca dysponuje siecią 25 kanałów publicznych i 17 płatnych (w tym siedmioma kanałami międzynarodowymi emitowanymi poza Chinami). CCTV ma 80 korespondentów na całym świecie (w tym od 2012 roku reportera w Warszawie).

Niedawno Telewizja Polska podpisała też umowę o współpracy z niemiecką stacją radiowo-telewizyjną Deutsche Welle (dowiedz się więcej).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK