TVP1 liderem, Puls2 z rekordem, TVN24 traci

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 lutego 2013 roku wzrósł o 0,40 pkt. proc. do 13,67 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,53 pkt. proc. do 13,36 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVN, której wynik wzrósł o 0,48 pkt. proc. do poziomu 13,25 proc. Z kolei czwarte miejsce należało do TVP2 (11,16 proc., spadek o 0,43 pkt. proc.).

Rekordowym wynikiem pochwalić się może zajmująca piętnaste miejsce w rankingu stacja Puls 2, której udział wzrósł o 0,11 pkt. proc. do poziomu 0,84 proc.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat, który zyskał tutaj 0,77 pkt. proc. do 15,11 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN, po wzroście udziału o 0,90 pkt. proc. do 14,63 proc. Z kolei na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (w górę o 0,06 pkt. proc. do poziomu 10,18 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,20 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownią (6,36 mln) pochwalić się może pierwszy odcinek nowego serialu TVP1 - „Anna German”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.02.2012 - 24.02.2013 - grupa 4+

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.02.2012 - 24.02.2013 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej