Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”

W 2009 roku wzrosty sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych kierowanych do kobiet zanotowały tylko „Pani” i „Zwierciadło”. Najwięcej stracił „In Style”, a liderem był „Twój Styl”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 249 262 egz. i była niższa o 3,4 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 071 egz. - znalazł się „Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do 2008 roku zanotował spadek wynoszący 10,7 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w nakładzie 168 057 egz. (w dół o 4,5 proc.).

Wzrosty w segmencie zanotowały jedynie „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż wzrosła o 4,8 proc. do 112 682 egz. i „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które zyskało aż 16,7 proc. i miało sprzedaż na poziomie 90 762 egz.

Natomiast największy spadek w rankingu dotyczył miesięcznika „In Style” (Burda Media Polska), którego sprzedaż ogółem w stosunku do 2008 roku zmniejszyła się aż o 20,1 proc. do 85 642 egz.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe