Upadek reklamy i wzlot PR

Firma On Board PR objęła patronatem polskie wydanie książki "Upadek reklamy i wzlot public relations"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma On Board PR objęła patronatem polskie wydanie książki "Upadek reklamy i wzlot public relations" - amerykańskiego bestselleru autorstwa Ala i Lury Ries (znanego m.in. jako autora "Ery pozycjonowania" i "22 niezmiennych praw marketingu").

On Board PR jest wyłącznym patronem książki, która właśnie ukazała się nakładem Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego. Autorzy - Al i Laura Ries - w przekonujący sposób przedstawiają przyszłość komunikacji marketingowej. Prezentowany w książce trend - tytułowy "upadek reklamy i wzlot public relations" wskazuje kierunek rozwoju całej branży marketingowej.

"Nasze zaangażowanie w promocję idei Ala Ries" - mówi Norbert Ofmański, dyr. zarządzający On Board PR - "jest ściśle związane z obszarem naszej specjalizacji. Zajmujemy się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem marek oferując nowoczesne i skuteczne narzędzia z tej dziedziny.".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style