UPC: 115-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa UPC Polska miała na koniec I kw. br. 264 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 115,3 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych opublikowanych przez spółkę. To właśnie telewizja cyfrowa jest najdynamiczniej rosnącą usługą operatora.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Łącznie z usług telewizyjnych sieci na koniec marca br. korzystało 1,013 mln abonentów, czyli o 0,57 proc. mniej niż rok wcześniej. Z wyliczeń wynika, że telewizję cyfrową miało 26 proc. klientów telewizji UPC.

Drugą z usług, która rozwija się najdynamiczniej jest telefonia stacjonarna. W ciągu roku przybyło jej 27,9 proc. klientów i na dzień 31 marca br. z telefonii UPC korzystało 199 tys. abonentów. Z kolei liczba klientów dostępu do internetu oferowanego przez operatora wzrosła o 15,74 proc. do 475 tys.

W sumie ogólna liczba klientów sieci UPC Polska na koniec I kwartału wyniosła 1,087 mln. Było to o 0,18 proc. więcej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]