UPC w Cannes

Marek Sowa, wiceprezes UPC Polska po raz kolejny gościł na targach telewizyjnych MIPCOM w Cannes.

Marcin Szumichora -Cannes
Marcin Szumichora -Cannes
Udostępnij artykuł:

Targi MIPCOM - zakończone właśnie w Cannes - to impreza o globalnym znaczeniu dla branży zajmującej się telewizją, video i DVD, nowymi mediami, Internetem oraz telefonią komórkową. Wśród uczestników targów znaleźli się producenci, kupujący i sprzedający kontent, finansiści oraz dystrybutorzy produkcji rozrywkowych w mediach elektronicznych.

Na targach obecny był także Marek Sowa, wiceprezes UPC Polska.

- MIPCOM jesienią i MIPTV wiosną to tradycyjne spotkania osób związanych z  elektronicznymi mediami, również spoza Europy. Z jednej strony to telewizyjne targi, na których negocjowane i finalizowane są umowy na zakup programów i formatów, z drugiej konferencja dająca dobry przegląd najnowszych trendów w produkcji i dystrybucji telewizyjnego „contentu”. W moim przypadku to przede wszystkim miejsce, w którym w ciągu kilku dni można było spotkać się praktycznie ze wszystkimi kluczowymi partnerami po stronie programowej rynku. Jestem też członkiem prezydium Cable Europe/ECCA, europejskiej organizacji operatorów komunikacji elektronicznej, od kilku lat organizujemy w trakcie MIPCOM „spotkanie na szczycie” czołowych operatorów i dostawców programingu. Oprócz oficjalnych rozmów w ciągu dnia, równie istotne, nieformalne spotkania mają miejsce wieczorami, w hotelach przy La Croisette, oraz na pokładach jachtów zacumowanych w porcie Cannes - powiedział nam w Cannes Marek Sowa.

      @##cmd=file;file='20061010(014).jpg'##@

- Czego oczekiwałem po  targach? Telewizyjny rynek wyraźnie przyspiesza, również w Polsce. Na nieustanne zmagania nadawców w obszarze nowych programów, oglądalności, kolejnych kanałów tematycznych, zaczynają nakładać się głębokie zmiany w dystrybucji. Oddaje to program części konferencyjnej tegorocznego MIPCOM-u, w którym kolejne dni zostały poświęcone programingowi i reklamie, cyfrowej dystrybucji programów telewizyjnych i filmów, telewizji w sieciach komórkowych, oraz najnowszemu trendowi, tj. programom tworzonym przez samych widzów. Jedną z zalet MIPCOM jest możliwość połączenia rozmów biznesowych z wymianą doświadczeń i opinii o kierunkach zmian na rynku. Do Cannes przyjeżdżają szefowie największych mediów, co zapewnia odpowiednią kategorię wagową takich spotkań - dodał Marek Sowa.

Marcin Szumichora -Cannes
Autor artykułu:
Marcin Szumichora -Cannes
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu