Value Media zdobył 11,3 mln zł budżetu mediowego PKP Intercity

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową PKP Intercity. O budżet w wysokości 11,3 mln zł konkurował z Arena Media (Havas Media Group), MullenLowe MediaHub i Zenith (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W prowadzonym od listopada ub.r. przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii prowadzonych przez PKP Intercity zgłosiły się cztery domy mediowe: Value Media, Zenith, Arena Media Communications i MullenLowe MediaHub.

Value Media zaproponował cenę 11,23 mln zł, Zenith - 11,98 mln zł, Arena Media - 11,27 mln zł, a MullenLowe MediaHub - 12,46 mln zł. Budżet mediowy, jaki spółka PKP Intercity zamierza przeznaczyć na planowane działania, wynosił natomiast 11,316 mln zł.

W finale przetargu przewoźnik wybrał ofertę Value Media, trzy pozostałe zostały odrzucone. Value Media zajmie się dla PKP Intercity m.in. doradztwem przy prowadzonych kampaniach reklamowych, planowaniem i zakupem mediów na potrzeby ich realizacji.

Umowa będzie obowiązywała przez rok od 1 marca br.

Poprzednio obsługą mediową PKP Intercity zajmował się dom mediowy MEC wybrany przez przewoźnika w przetargu pod koniec 2015 roku. Umowa była zawarta do września 2017 r., a jej wartość opiewała na 18 mln zł. Nie udało nam się ustalić, który dom mediowy zajmował się planowaniem i zakupem mediowym dla przewoźnika w ostatnich miesiącach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa