„Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso

Nespresso rozpoczęło kampanię promocyjną kapsułkowych ekspresów do kawy Vertuo Pop.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso

Ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!", promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Urządzenia, dostępne w sześciu kolorach, parzą kawę w 4 rozmiarach, np. duży kubek o pojemności 230 ml.

Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor. Na jej potrzeby przygotowano spot wideo, dostępny m.in. na kanale YouTube marki. 15-sekundowy klip pokazuje kluczowe zalety ekspresu.

Obsługą komunikacji marki Nespresso zajmuje się agencja MSL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje