WebTalk dla Oshee w social media

Agencja WebTalk zaczęła realizować komunikację marki napojów izotonicznych Oshee w portalach społecznościowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WebTalk odpowiada za przygotowywanie i realizację strategii działań marki Oshee na Facebooku, YouTubie, Instagramie, Twitterze i Google+. Zajmuje się przy tym m.in. produkcją treści wideo.

Agencja nie ujawnia, w jaki sposób pozyskała to zlecenie ani na jak długo podpisała umowę z Oshee Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały