Wiosenna kampania Reportera

Ruszyła ogólnopolska kampania Reportera. Wiosenny wizerunek ma zazadanie umocnić pozycję marki jako miejskiego brandu odzieżowego.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

- Energia miasta to nasze źródło inspiracji. Jesteśmymiędzynarodową, miejską marką dla energicznych, odważnych ludzi,którzy lubią poczuć wyjątkową energię mody i siłę emocji, jakieniosą ze sobą nasze ciuchy - mówi Marek Szostak, Brand ManagerReporter S.A.

Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, stylizacje przygotowałSławek Blaszewski, a produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me.Sesja realizowana była we Frankfurcie i w Warszawie.

Kampanię Reportera znajdziemy również na stronie internetowej.Projekt strony przygotowała agencja OS3 Multimedia.

Kampania obejmie zasięgiem Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią -ponad 200 salonów na terenie kraju oraz 60 poza granicami m.in. wCzechach, na Słowacji, Ukrainie, w Rosji, na Litwie, wBułgarii.

Działania prowadzone będą także w internecie oraz w prasie.Reporter nawiązał współpracę z showroomem Tweed, gdzie możnawypożyczać najnowszą kolekcję.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"