„World of Tanks” z nową kampanią reklamową w Polsce. Zrealizuje ją Cube Group

Firma Wargaming Limited Company, producent popularnej gry online „World of Tanks” planuje nową promocję w Polsce. Kampania realizowana przez agencję Cube Group będzie miała na celu budowanie nowej bazy użytkowników na naszym rynku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

„World of Tanks” to drużynowa, wieloosobowa sieciowa gra akcji poświęcona bitwom czołgów XX-wieku funkcjonująca na rynku od 2010 r. Platforma umożliwia graczom udział w bitwach pancernych z okresu II Wojny Światowej wraz z innymi czołgistami na całym świecie.

Jak podaje producent arsenał to obecnie ponad 600 czołgów 11 nacji (USA, Niemiec, ZSRR, Francji, Wielkiej Brytanii, Japonii, Chin, Szwecji, Czechosłowacji, Włoch i Polski), odtworzonych z dbałością o szczegóły i zgodność historyczną. Obecnie w „World of Tanks” zarejestrowanych jest ponad 160 mln graczy z całego świata.

Nowa kampania w Polsce

Teraz zapowiedziano że polska agencja Cube Group nawiązała współpracę z Wargaming Limited Company, producentem „World of Tanks”, w ramach której zrealizuje nową akcję promocyjną gry na naszym rynku.

grafika

Zgodnie z planem kampania realizowana przez agencję będzie miała na celu budowanie nowej bazy użytkowników gry w Polsce. Cube Group będzie realizować kampanię promującą rejestrację nowych polskich użytkowników na dedykowanym landing page’u oraz pobrania gry na PC. W zakresie działań znalazły się e-mail marketing, kampanie natywne oraz push traffic.

grafika

– Rynek gier online cały czas dynamicznie rośnie – przyznaje w komunikacie Anna Radosiewicz, marketing specialist na rynek CEE Wargaming Limited Company. - Pomimo ogromnej konkurencji widzimy w Polsce duże możliwości dalszego rozwoju, a polscy gracze są jedną z naszych najbardziej zaangażowanych społeczności. Jesteśmy na rynku już bardzo długo – w tym roku obchodzimy 10. rocznicę World of Tanks, a gra ciągle zyskuje na popularności. Duża w tym zasługa naszych deweloperów i ciągle dodawanej nowej zawartości jak specjalne misje, mapy i czołgi. A już w sierpniu szykujemy specjalną niespodziankę dla polskich graczy: nowe polskie czołgi średnie w grze, które wzbogacą drzewko technologiczne w World of Tanks. Zależy nam przede wszystkim na dotarciu do nowych polskich użytkowników, dlatego bardzo ważna jest dla nas praca z agencją dobrze znającą regionalny rynek, użytkowników i z doświadczeniem w działaniach online. Cube Group spełnia te wszystkie warunki i widzimy duży potencjał w tej współpracy – zaznacza  Anna Radosiewicz.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu