„Wszystko mi mówi, że wygrałem” w jubileuszowej kampanii Tymbarku

Wystartowała promocja napojów Tymbark (Maspex Wadowice) związana z 75-leciem istnienia tej marki. Za akcję pod hasłem „Wszystko mi mówi, że wygrałem” odpowiada agencja CzArt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Wszystko mi mówi, że wygrałem” należy kupić odpowiednio oznakowany trójpak z litrowymi napojami Tymbark o smakach jabłko-mięta, jabłko-wiśnia lub pomarańcza-brzoskwinia. Każdy z takich zestawów zawiera zabawną grafiką podkreślającą 75-lecie Tymbarku oraz kod, który można wpisać na stronie promocja75.pl, a następnie opisać swoją historię lub przygodę związaną z tą marką. Co tydzień autor najlepszej spośród wpisanych historii otrzyma 10 tys. zł, a 3 inne osoby – po rocznym zapasie napojów Tymbark.

grafika

Strona promocja75.pl jest zintegrowana z Facebookiem, przez co każdy uczestnik akcji może szybko swoją historię związaną z Tymbarkiem zamieścić na własnym profilu w tym portalu, a także na fanpage’u Tymbarku. Autorzy 10 opublikowanych w ten sposób prac, które do końca akcji otrzymają największą ilość kliknięć „lubię to”, otrzymają po miesięcznym zapasie napojów Tymbark. Za produkcję materiałów i obsługę promocji – zaplanowanej do 26 czerwca – odpowiada agencja CzArt.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe