Wzrosła oglądalność stacji grupy TVN

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVNwzrósł do 21,5% w lutym, w porównaniu z udziałem na poziomie 21,0%w analogicznym okresie poprzedniego roku. W "prime time" udział wrynku spadł do 24,1% wobec 24,2% w lutym 2007 roku, podała spółka wponiedziałkowym komunikacie.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w lutym o0,4 pkt r/r do 16,4%.

Zagregowany całodobowy udział w rynku kanałów tematycznych GrupyTVN wzrósł z 4,8% w lutym 2007 r. do 5,0% w lutym 2008 r.Zagregowany całodobowy udział w rynku pozostałych prawie 30 kanałówtematycznych wzrósł w lutym 2008 r. o ponad 4 punkty procentowe do18,3%" - czytamy w komunikacie.

Grupa TVN nadaje 14 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portaluinternetowego, Onet.pl.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej