x-kom inwestuje w markę Quebonafide

Sklep z elektroniką x-kom inwestuje w spółkę Chai Group, która produkuje napoje, kremy i lody MISS TI 蒂小姐. Jednym z pomysłodawców marki i jej współwłaścicielem jest Kuba Grabowski, szerzej znany, jako Quebonafide.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
x-kom inwestuje w markę Quebonafide

Kwota inwestycji pozostaje objęta tajmnicą.

- Widzę duży potencjał w sektorze FMCG, a zwłaszcza w tych nietypowych produktach, których nie spotykamy na co dzień na sklepowych półkach. Osobiście jestem fanem pobudzającego efektu MISS TI 蒂小姐 Matcha Latte oraz zniewalającego smaku lodów Mochi. Wprowadzamy do portfolio naszych spółek kolejne kategorie produktów, aby różnicować ofertę. Chcemy jednocześnie czerpać doświadczenia z innej branży, jak również doprowadzić do kolaboracji pomiędzy obiema firmami - mówi Michał Świerczewski - prezes grupy x-kom.

Produkty MISS TI 蒂小姐 można znaleźć w sklepach sieci Aldi, Biedronka, Carrefour, Frisco, Kaufland, Lidl, Shell oraz Żabka.

Pod marką Miss Ti powstają napoje Matcha Latte i Milk Tea, na bazie wysokiej jakości herbat azjatyckiego pochodzenia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych