x-kom inwestuje w markę Quebonafide

Sklep z elektroniką x-kom inwestuje w spółkę Chai Group, która produkuje napoje, kremy i lody MISS TI 蒂小姐. Jednym z pomysłodawców marki i jej współwłaścicielem jest Kuba Grabowski, szerzej znany, jako Quebonafide.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
x-kom inwestuje w markę Quebonafide

Kwota inwestycji pozostaje objęta tajmnicą.

- Widzę duży potencjał w sektorze FMCG, a zwłaszcza w tych nietypowych produktach, których nie spotykamy na co dzień na sklepowych półkach. Osobiście jestem fanem pobudzającego efektu MISS TI 蒂小姐 Matcha Latte oraz zniewalającego smaku lodów Mochi. Wprowadzamy do portfolio naszych spółek kolejne kategorie produktów, aby różnicować ofertę. Chcemy jednocześnie czerpać doświadczenia z innej branży, jak również doprowadzić do kolaboracji pomiędzy obiema firmami - mówi Michał Świerczewski - prezes grupy x-kom.

Produkty MISS TI 蒂小姐 można znaleźć w sklepach sieci Aldi, Biedronka, Carrefour, Frisco, Kaufland, Lidl, Shell oraz Żabka.

Pod marką Miss Ti powstają napoje Matcha Latte i Milk Tea, na bazie wysokiej jakości herbat azjatyckiego pochodzenia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały