Xbox pokonał Wii

Wrzesień był pierwszym od początku bieżącego roku miesiącem, wktórym Nintendo Wii nie była najlepiej sprzedającą się konsolą dogier wideo w USA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wszystko przez nową grę o nazwie 'Halo 3', która przyczyniła siędo prawie dwa razy większej liczby sprzedanych konsol Xbox 360. Wubiegłym miesiącu w USA sprzedano 527.800 urządzeń firmy Microsoft,w porównaniu z 276.700 w sierpniu - informuje serwis ars technica,powołując się na dane firmy badawczej NPD Group.

To najlepszy wynik Xboxa w tym roku. Poza przegraną we wrześniuz Microsoftem, Nintendo raczej nie ma powodów do narzekań. Japońskiproducent również zanotował swój najlepszy miesiąc, sprzedając naamerykańskim rynku 501 tysięcy konsol Wii.

Gra 'Halo 3' na Xboxa stała się prawdziwym hitem. Pomimo tego,że na rynku pojawiła się pod koniec września, w ciągu kilku dnisprzedała się w liczbie 3,3 miliona kopii. Drugim najlepiejsprzedającym się tytułem w ubiegłym miesiącu była 'Wii Play' - 282tysiące sprzedanych kopii.

Tradycyjnie najsłabiej na rynku konsol kształtowała się sprzedażfirmy Sony - tylko 119 tysięcy sprzedanych PlayStation 3 (PS3).

źródło: ars technica

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu