Zmiany w TVP

Nowe twarze w Biurze Reklamy TVP

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czerwcu, szeregi Działu Marketingu i Analiz w Pionie Marketingu i Rozwoju Biznesu zasilił Bartosz Dyszkiewicz.  Jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako reporter warszawskiego oddziału Trybuny Śląskiej oraz pracownik Zespołu Badań i Analiz Medialnych Biura Programowego TVP S.A. Interesuje się zagadnieniami społeczeństwa informacyjnego, alpinizmem oraz historią byłych republik radzieckich.

Od lipca funkcję specjalisty ds. wsparcia sprzedaży w Pionie Marketingu i Rozwoju Biznesu objęła Luiza Włoda. Do podstawowych zadań Luizy będzie należało marketingowe wspieranie zespołów handlowych w celu pozyskiwania klientów.Luiza pracowała poprzednio w dziale obsługi klienta w biurze reklamy TVN24. Z mediami jest związana od 1999 roku. Zaczynała na rynku prasy na stanowisku asystentki w Wydawnictwie Twój Styl, odpowiadając za promocję Filipinki, Votre Beaute i Twojego Stylu. W 2001 przeszła do Wydawnictwa Bauer na stanowisko specjalisty ds. reklamy, gdzie obsługiwała segment prasy kobiecej. Współpracowała m. in. z firmami: Avon i L'Oreal oraz agencjami i domami mediowymi: Universal McCann, Optimedia Poland, HMS Carat, Starcom, MediaCom i Initiative Media.Włoda ma 29 lat, ukończyła Instytut Zarządzania i Marketingu na Politechnice Białostockiej. W pracy najważniejsi są dla niej ludzie. Większość wolnego czasu poświęca 2 letniej Mai. Interesuje się Dynastią Romanowów, baletem, psychologią, uwielbia pływać.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"