Maciej Dowbor w wyścigu ze szczoteczką w nowej kampanii Oral-B

Ruszyła nowa kampania Oral-B, promująca szczoteczki elektryczne jako idealny prezent na Święta dla Niego i dla Niej. Twarzą kampanii został znany dziennikarz i prezenter, Maciej Dowbor, który w specjalnie przygotowanym spocie osobiście przetestował szybkość szczoteczek elektrycznych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania Oral-B promuje szczoteczki elektryczne jako dużo szybsze i dokładniejsze, niż szczoteczki manualne, a przez to skuteczniejsze w dbaniu o codzienną higienę jamy ustnej. Przekonał się o tym Maciej Dowbor, ambasador Oral-B, który podjął wyzwanie marki i stanął do wyścigu ze szczoteczką elektryczną Oral-B. Wyścig polegał na porównaniu liczby ruchów na minutę wykonywanych przez szczoteczkę elektryczną Oral-B, z liczbą ruchów, jaką może wykonać człowiek używający szczoteczki manualnej. Przebieg i efekt wyścigu jest widoczny w specjalnym spocie telewizyjnym, przygotowanym na potrzeby kampanii. Spot można również obejrzeć na oficjalnym kanale Oral-B Polska na YouTube.

W ramach kampanii w Internecie promowane są również szczoteczki elektryczne z serii Professional Care 700, jako najlepszy świąteczny prezent dla bliskiej osoby. W dwóch spotach video i na banerach reklamowych prezentowane są dwa modele szczoteczki: elegancka czarna dla Niego oraz z końcówką wybielającą dla Niej. Oba modele poleca Maciej Dowbor.

Świąteczna kampania Oral-B prowadzona jest w telewizji, Internecie oraz social media i potrwa od listopada do Świąt Bożego Narodzenia 2014 r.

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiadają agencje Interactive Solutions i Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

O marce Oral-B

Oral-B jest światowym liderem na wartym ponad 5 miliardów dolarów rynku szczoteczek do zębów. Marka, należąca do koncernu Procter & Gamble, posiada w ofercie szczoteczki elektryczne dla dzieci i dorosłych, produkty do ochrony jamy ustnej oraz produkty do pielęgnacji przestrzeni międzyzębowych, jak nić dentystyczna. Manualne szczoteczki marki Oral-B są wykorzystywane przez dentystów częściej, niż jakakolwiek inna marka w Stanach Zjednoczonych i na wielu innych rynkach.

O Procter & Gamble

Poprzez swoje marki, P&G wspiera blisko 4,6 miliarda ludzi na całym świecie. Firma posiada jedno z najsilniejszych portfolio cieszących się zaufaniem, wysokiej jakości, wiodących marek, takich jak Pampers®, Ariel®, Vizir®, Always®, Olay®, Bonux®, Aussie®, Discreet®, Naturella®, Pantene®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, blend-a-med®, czy Oral-B®, oraz produkty luksusowe jak Hugo Boss®, Lacoste®, Valentino® czy Dolce & Gabbana®. P&G prowadzi działania w w około 75 krajach świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"