Maciej Kowalczyk dołącza do Matterkind

Agencja Matterkind, należąca do holdingu reklamowego IPG rozbudowuje ofertę konsultingową. Do jej zespołu dołącza Maciej Kowalczyk, a Bartosz Owczarczyk awansuje.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Kowalczyk dołącza do Matterkind

Maciej Kowalczyk objął stanowisko head of client solutions w Matterkind CEE. Będzie odpowiadał za rozwój biznesu i portfolio klientów agencji, relacje z klientami i wspieranie ich we wdrożeniach rozwiązań oferowanych przez Matterkind oraz za umacnianie kompetencji zespołu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Kowalczyk przeszedł do Matterkind z Grupy K2, z którą był związany od 2009 roku. Ostatnio zajmował stanowisko business & trading directora i był odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów firmy i koordynację polityki zakupowej w obszarze digital. Pracował m.in. z PZU, Carrefour, LG, L'Oreal, Play i Grupą Pracuj przy projektach performance, e-commerce i 360, które były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach.

Bartosz Owczarczyk awansowałZ kolei Bartosz Owczarczyk awansował na stanowisko head of addressable product & advisory. Owczarczyk jest ekspertem z 14-letnim doświadczeniem w dziedzinie danych i analityki. Z Matterkind CEE jest związany od 2020 roku, zajmował dotąd stanowisko data strategy & marketing technology lead.

W nowej roli będzie odpowiadał za porftolio produktów oferowanych przez Matterkind na rynkach lokalnych i globalnie, rozwój oferty konsultingowej oraz ujednolicenie oferty Matterkind na rynkach regionu CEE.

grafika

Maciej Kowalczyk i Bartosz Owczarczyk mają wspólnie pracować nad rozwojem oferty produktów i usług kierowanej do regionalnych i lokalnych klientów agencji z Grupy IPG (Initiative, UM, Reprise), a także oferty nowobiznesowej. Ich zadaniem jest również zapewnienie zunifikowanej obsługi na wszystkich rynkach CEE. Obaj raportują do Agaty Sądel, która od początku 2022 roku zarządza Matterkind CEE.

- Umocnienie regionalnej struktury Matterkind jest wynikiem dynamicznego rozwoju naszego biznesu i oferty, obejmującej dziś kompleksowe rozwiązania z zakresu marketingu 1:1, pokrywające większość kanałów komunikacji (digitial, DOOH, audio, Connected TV), projekty analityczne oferowane we współpracy z Kinesso, oraz development narzędziowy realizowany przy wsparciu zespołu Acxiom. Obserwując nowe wyzwania, z jakimi mierzą się marketerzy, poszerzamy ofertę konsultingową, zbudowaną w oparciu o nasz know-how, benchmarki oraz sieciowe i lokalne narzędzia. Dzięki rozwojowi narzędzi scoringowych, które z sukcesem wdrażamy dla naszych klientów, jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie określić ich obecny poziom zaawansowania w kluczowych obszarach oraz wypracować plan rozwoju i wdrożeń, ułatwiający osiągnięcie założonych wyników biznesowych - wyjaśnia Agata Sądel, head of Matterkind CEE. - Rozwijamy również portfolio usług, m.in. w zakresie kompleksowej oferty in-gamingowej, rozwiązań kreatywnych oraz konsultingu na styku danych, technologii i kreacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"