Patla będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju content commerce, koordynowanie współpracy z obecnymi i nowymi partnerami biznesowymi oraz sieciami afiliacyjnymi, a także nadzór nad rozwojem produktów reklamowych i rozwiązań technologicznych wspierających content commerce
- W tym roku chcemy bardziej się skoncentrować na pomaganiu naszym użytkownikom w podejmowaniu właściwych decyzji zakupowych, jednocześnie umożliwiając naszym partnerom znalezienie klientów zainteresowanych ich ofertą. Maciej ma udokumentowane doświadczenie w łączeniu odpowiednich treści z partnerami i sieciami afiliacyjnymi i dzięki temu świetnie sprawdzi się jako lider tego przedsięwzięcia - uzasadnia Jovan Protic, chief operating officer Grupy Onet-RAS Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-i-ringier-axel-springer-polska-jako-jedna-firma-mark-dekan-mamy-na-oku-kilka-akwizycji-w-sektorze-cyfrowym ##

Przez ostatni rok Maciej Patla zarządzł startupem Travalia.pl skierowanym do branży turystycznej. W latach 2015-2016 był dyrektorem ds. e-commerce w Wirtualnej Polsce, w latach 2011-2014 był e-commerce marketing managerem w Motointegrator.pl. Z Onetem związany był już w latach 2009-2011 - jako project manager realizował projekty specjalne dla branży motoryzacyjnej.
Ponadto prowadził także firmę konsultingową, w ramach której realizował projekty e-commerce m.in. dla Mydeal.pl i Medicover.pl.











