Maciej Stuhr w serii podcastów w reklamie Milki

Milka (Mondelez) wystartowała z nową kampanią reklamową wspierającą linię produktów dla dzieci, w której główną rolę odgrywa Milka Secret Box i jej nowi kosmiczni bohaterowie. Obok zmienionej wersji reklamy telewizyjnej Milka, we współpracy z Maciejem Stuhrem, przygotowała sześć podcastów. Za kampanię odpowiada Ogilvy Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Stuhr w serii podcastów w reklamie Milki

Seria podcastów - opowieści o kosmosie - jest dostępna na oficjalnym kanale Youtube Milka oraz w serwisie Spotify. 

Milka Secret Box, która odgrywa główną rolę w nowej kampanii marki, to jedna z pięciu propozycji znajdujących się w ofercie „Milka dla dzieci” - połączenie czekolady i zabawek dla najmłodszych.

W ramach promocji nowej serii kosmicznych zabawek, jakie można kolekcjonować z pomocą Milka Secret Box, Milka we współpracy z agencją Ogilvy Polska przygotowała serię podcastów, które zachęcają do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu oraz rozwijają dziecięcą wyobraźnię.

- Ciekawość to naturalna cecha dzieci, a kosmos jest jedną z najciekawszych dziedzin, które można odkrywać i eksplorować. Dlatego zależało nam, by nowi bohaterzy Milka Secret Box zabrali najmłodszych w kosmiczną podróż. Dzięki tym podcastom pomagamy rodzicom i dzieciom spędzać wspólnie czas w ciekawy i angażujący sposób - mówi Joanna Uniwersal, strategy director w Ogilvy Polska.

Seria podcastów składa się z sześciu opowieści o kosmosie czytanych przez Macieja Stuhra. Dwa pierwsze odcinki kosmicznych wypraw Milka ukazały się kolejno 3 i 10 maja. Kolejne części serii będą publikowane co tydzień do 7 czerwca włącznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"