„Made by you” - Patti Smith i Andy Warhol w kampanii Converse (wideo)

Zaczęła się globalna kampania reklamowa kolekcji butów The Chuck Taylor All Star marki Converse. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Made by you”, przygotowała agencja Anomaly, a w Polsce za jej realizację odpowiadają firmy AmerSport Group, ProMedia House i Konkret PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Made by you” - Patti Smith i Andy Warhol w kampanii Converse (wideo)

Kampania butów The Chuck Taylor All Star marki Converse pokazuje pary tych sneakersów z całego świata używane i oznaczone napisami przez różne osoby. - Idea „Made by you” narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas - wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni - tłumaczy strategię akcji Ian Stewart, wiceprezes Converse ds. marketingu.

W ramach akcji prezentowane są też zdjęcia butów Converse należących do znanych osób, takich jak Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear czy Glenn O’Brien. Wystawa z tymi fotografiami odwiedzi miasta z różnych części świata (od Nowego Jorku, przez Szanghaj, do Rio de Janeiro), zaplanowano też lokalne eventy przybliżające rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych kultur.

grafika

W Polsce kampania od początku marca obejmuje kina (spoty w kinach sieci Multikino i Helios, a także w kinach tradycyjnych), internet oraz prasę (serwisy i tytuły o tematyce lifestylowej, modowej i muzycznej) oraz outdoor (różne nośniki m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście). W kwietniu działania będą też prowadzone w punktach sprzedaży i poprzez lokalne eventy z mini studia fotograficznego, w których można będzie zrobić zdjęcie swoich butów Converse. Akcja potrwa do końca maja.

grafika

Globalną koncepcję kampanii przygotowała agencja Anomaly we współpracy z pracownikami i partnerami Converse.

W Polsce adaptacją reklam zajął się dział marketingu AmerSport Group (dystrybutora produktów Converse), za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ProMedia House, a działania public relations realizuje agencja Konkret PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"