Mafijny test reklamuje Lay’s Max (wideo)

W telewizji, kinach i internecie ruszyła kampania chipsów Lay’s Max (Frito-Lay Poland) reklamująca je jako „Max grube. Max intensywne”. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa, Proximity i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mafijny test reklamuje Lay’s Max (wideo)
Shutterstock.com

W nowej reklamie Lay’s Max mafijną rodzinę nieoczekiwanie odwiedza ekipa telewizyjna, która przeprowadza szybki test porównujący Lay’s Max z dotychczas obecnymi na rynku grubymi chipsami. Pod wpływem tego zestawienia mafiosi natychmiast wyrzucają stare chipsy.

Akcja - pod hasłem „Lay’s Max. Max grube. Max intensywne” - jest prowadzona w telewizji, kinach i internecie. W ramach kampanii na facebookowym fanpage’u Lay’s uruchomiono grę, w której każdy może pozbyć się starych grubych chipsów, wybierając najlepszy sposób ich likwidacji.

Kreację kampanii przygotowały agencje BBDO Warszawa i Proximity, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów