„Magazyn Ekspresu Reporterów” zyskał widzów i jest liderem rynku

Nadawany w TVP2 “Magazyn Expressu Reporterów” ma w obecnym sezonie o 150 tys. widzów wyższą oglądalność niż rok wcześniej. Program wygrywa też z konkurencją wśród wszystkich widzów, natomiast w grupie 16-49 zajmuje drugie miejsce.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Magazyn Ekspresu Reporterów” zyskał widzów i jest liderem rynku

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 4 do 25 września br. wyniosła 2,74 mln widzów, co przełożyło się na 23,23 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 18,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program emitowany jest we wtorki o 21.45.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek audycji, nadany 25 września br. Zgromadził on 2,94 mln oglądających.

„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku zyskał 150 tys. widzów. Rok temu oglądało go bowiem 2,59 mln osób, a udział wynosił odpowiednio na 20,71 proc. oraz 14,49 proc.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (20,11 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (12,96 proc; filmy fabularne i “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a czwarta - TVP1 (4,14 proc.; także filmy fabularne oraz „Na pierwszym planie”). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje drugie miejsce, podczas gdy liderem jest TVN.

Trzy topowe odcinki “Magazynu Expressu Reporterów”

  Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

 

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"