Pierwszy numer tytułu wydanego przez nowego wydawcę ukazał siędzisiaj. Pismo otrzymało nową szatę graficzną (która jednak nadalbazuje na oprawie kanału, a motywem przewodnim jest rybka MiniMini)i ma zwiększoną z 16 do 24 stron objętość. Zawartość merytorycznamiesięcznika pozostała bez zmian. Nie zmieniła się również jegocena, która wynosi 6,99 zł. Pierwszy numer "Magazynu MiniMini"trafił na rynek w nakładzie 50 tys. egz. Do każdego wydania pismadołączany będzie od teraz dodatek - w pierwszym numerze jest toskładanka muzyczna MiniMini Party.
Ponowne wejście tytułu na rynek wsparte jest kampanią reklamowąw telewizji (MiniMini i Boomerang), w prasie adresowanej do dziecii rodziców oraz w tytułach wydawanych przez Media Service Zawada.Kreację we własnym zakresie przygotował wydawca, a zakupem mediówzajęły się firmy At Media i Discovery Media.

"Magazyn MiniMini" do czerwca br. wydawany był przez Bauera.Ukazywał się jako wydanie specjalne miesięcznika "Mam dziecko".











