W odpowiedzi na ogłoszony przez PKP Intercity przetarg wpłynęło 8 ofert. Złożyły je firmy: Time SA, Burda Publishing Polska, Work-Room Group, Apella SA, Time4, Skivak oraz dwa konsorcja: Komunikacja Plus z Follow Vision i PeKa Design oraz Content Tube z Direct Publishing Group.
W finale przetargu konkurowały ze sobą już tylko 3 firmy: Time SA, Time4 i Skivak. Intercity wybrało do współpracy te ostatnią przyznając jej najwyższą liczbę punktów. Oznacza to, że poznańska spółka będzie wydawać pismo nadal - przez dwa kolejne lata, bo na taki okres zawarto umowę.
Skivak zajmie się opracowaniem nowej koncepcji oraz wydawaniem magazynu dla pasażerów „W Podróż z PKP Intercity”
Magazyn „W Podróż z PKP Intercity” ma umożliwić skuteczną realizację zakładanych celów komunikacji wizerunkowej oraz strategicznej. Ma też pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku PKP Intercity jako nowoczesnego przewoźnika, dbającego o komfort i bezpieczeństwo podróży. Pismo ma być skierowane do pasażerów odbywających przejazd w wagonach klasy 1 i 2 pociągów kategorii Express InterCity Premium, Express InterCity, InterCity oraz klientów w Centrach Obsługi Klienta PKP Intercity oraz wybranych punktach Info Dworzec.

Spółka chce, by magazyn zachęcał do wyboru pociągu jako środka lokomocji, poprzez podkreślanie atutów takiej formy podróżowania (komfort, nowoczesność, bezpieczeństwo). Pod względem zawartości ma charakteryzować się zróżnicowaną tematyką typu lifestyle – artykuły dla kobiet, mężczyzn, a także treści skierowane do różnych grup zawodowych i wiekowych (w tym biznesmeni, studenci, seniorzy, dzieci), jednak przede wszystkim tematyka w szerokim zakresie nawiązywać ma do zagadnień i obszarów związanych z PKP Intercity.
Pismo będzie ukazywać się raz w miesiącu w nakładzie 35 tys. egzemplarzy, będzie mieć 72 strony plus okładki i format 165x230 milimetrów. Wybrana firma będzie odpowiedzialna nie tylko za przygotowanie koncepcji i wydawanie magazynu, ale również za działania związane z jego promocją. Będzie prowadzić profil magazynu na Instagramie, przygotuje plakaty promujące pismo, a także trzy 30-sek. spoty wideo dla każdego kolejnego numeru.











