Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt

Gazeta.pl (Grupa Agora) rusza z kolejnym formatem premium – Magazyn Projekt jest adresowany dla miłośników piękna, innowacji i dobrego wzornictwa. Prezentowane na łamach nowego magazynu treści mają być nie tylko atrakcyjne dla czytelników, ale i partnerów biznesowych – podkreślają twórcy projektu.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt
mat.prasowe

Magazyn Projekt Gazeta.pl łączy świat mody, designu oraz architektury i sztuki ze światem e-commerce. To z jednej strony atrakcyjne dla czytelników treści, a z drugiej – doskonała przestrzeń dla partnerów biznesowych, którzy chcą zaprezentować swoje produkty w otoczeniu materiałów premium – czytamy w komunikacie prasowym. W pierwszym wydaniu Magazynu Projekt będzie można przeczytać m.in. o polskich sklepach vintage za granicą, aranżacji kamperów czy stylu Memphis. Redakcja przygotowała także wywiad wideo z malarzem Grzegorzem Worpusem-Budziejewskim.

– Jestem niesamowicie podekscytowana tym, że w Gazeta.pl ruszył zupełnie nowy Magazyn Projekt, którego jestem pomysłodawczynią. To pierwszy produkt premium, który tworzymy w ramach obszaru e-commerce, łączący wizerunek z performancem. Projekt opowiada o designie, modzie, sztuce i architekturze, rozbudowując ofertę contentową Gazeta.pl o nowe obszary lifestyle. Jednocześnie zapewni nowe pole do działań performance’owych partnerom, którzy chcą skierować swoją ofertę do klientów ceniących piękno, innowacje i dobre wzornictwo. Znajdą się w nim inspirujące wywiady i wyselekcjonowane projekty, które z pewnością zaintrygują czytelników – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub w Gazeta.pl. 

Magazyn Projekt jest szeroko promowany zarówno na stronie głównej Gazeta.pl, jak i w serwisach tematycznych oraz w mediach społecznościowych. Każde wydanie to dziesięć jakościowych tekstów i wywiadów w otoczeniu wielkoformatowych zdjęć. Magazyn ukazuje się co miesiąc na stronie Projekt.Gazeta.pl. Partnerem pierwszego wydania jest Modivo club. 

To kolejny format premium Gazeta.pl obok atrakcyjnego i nowoczesnego serwisu Weekend.Gazeta.pl oraz Magazynu Sport.pl stworzonego z myślą o miłośnikach sportu, którzy poszukują pogłębionych, jakościowych treści związanych ze sportem.  

Portal Gazeta.pl, należący do Grupy Agory, powstał w 2001 r.  Obecnie Gazeta.pl jest wydawcą takich serwisów, jak Gazeta.pl, Sport.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Avanti24.pl i eDziecko.pl. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych