„Magazyn śledczy Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywany jest w środy o godz. 21.50, począwszy od 21 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków misyjnej audycji (do 5 października) wyniosła 627 tys. osób, co przełożyło się na 4,79 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 759 tys. widzów.Trzy topowe odcinki audycji
TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,94 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale”. Drugi jest TVN (12,01 proc.; „Azja Express”), a trzeci - Polsat (7,65 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/390-tys-widzow-misyjnego-serialu-tvp2-artysci ##
Widownia produkcji na tle konkurencji
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











