"Magazyn Wysokie Obroty" w piątek

W piątek 27 stycznia do kiosków trafi pierwszy numer nowego miesięcznika Agory "Magazyn Wysokie Obroty".

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Zastąpi on ukazujące się dotychczas "Auto+". Cena pierwszego numeru wynosi 4,90 zł.

"Z dużym entuzjazmem przygotowujemy „Magazyn Wysokie Obroty”, ponieważ wiemy, że stworzy on nową jakość na polskim rynku magazynów o tematyce motoryzacyjnej" – mówi dyrektor marketingu grupy czasopism Agory, Jarosław Matuszewski.

„Magazyn Wysokie Obroty” pojawiać się będzie raz w miesiącu. Będzie miał objętości ok. 100 stron i nakładu 100 tyś. egz. Będzie pismem o profilu lifestyle'owo-motoryzacyjnym. Redaktorem naczelnym jest Artur Włodarski - dotychczasowy naczelny czwartkowego dodatku do „Gazety Wyborczej” - „Wysokie Obroty”. Redakcję stanowić będą połączone siły „Wysokich Obrotów” i „Auta+”.

Poza rubrykami znanymi z „Auta+”, jak: testy porównawcze wybranych modeli, minitesty czy porównania aut oraz tabele z cenami wybranych modeli wszystkich samochodów, w czasopiśmie pojawią się nowe rubryki.

„’Jazda gwiazdą’ - reporterski opis podróży wspaniałym samochodem, w którym autor podzieli się z czytelnikami swoimi przeżyciami i emocjami; w pierwszym numerze autorzy proponują relację z jazdy Ferrari F430 i Mercedesem McLarenem SLR; ‘Rzadkie, drogie, wyjątkowe’ - prezentacja designerskich cacek, wytwarzanych w krótkich seriach, zazwyczaj w małych firmach; w pierwszym numerze - niemiecka firma Wiessman oraz sekcje poświęcone sportowi (cykl ‘Najsłynniejsi kierowcy świata’ - w nowym numerze Juan Manuel Fangio), projektantom i stylistom samochodowym (sylwetka Chrisa Bangle'a - twórcy nowych modeli BMW) czy tuningowi (fabrycznemu i indywidualnemu oraz akcesoriom). Nowością będzie też sekcja poświęcona znanej postaci i jej motoryzacyjnym pasjom i zamiłowaniom (w pierwszym numerze sylwetka Bogusława Lindy)” – informuje Agora.

Kampania promocyjna w prasie: „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Nowy Dzień” i inne czasopisma Agory; internecie: (Gazeta.pl, Idg.pl., Gadu-Gadu, serwisy motoryzacyjne; radiu: „Radio Zet”, „RMF FM”; outdoor. Za zakup powierzchni w serwisach internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Next.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu