Gessler, Borek i Szpakowski w kampanii RTV Euro AGD (wideo)

Z początkiem czerwca RTV EURO AGD wystartowało z nową kampanią reklamową, nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro”, koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W spotach występują m.in. Magda Gessler, Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Gessler, Borek i Szpakowski w kampanii RTV Euro AGD (wideo)

W spotach telewizyjnych marki pojawiają się po raz pierwszy zarówno znani celebryci, jak i osoby związane ze sportem: Magda Gessler, restauratorka i osobowość telewizyjna; Wiktoria Gąsiewska, aktorka i prezenterka; Mateusz Borek, dziennikarz sportowy, czy Krzysztof Golonka, mistrz świata trików piłkarskich. W spotach radiowych również usłyszymy Borka i Dariusza Szpakowskiego.

- Najbliższe miesiące dla wielbicieli sportu to czas wielkich emocji, nie tylko związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, ale również z igrzyskami olimpijskimi. W kampanii chcieliśmy się odnieść do tych wydarzeń i pokazać, jak nasze produkty mogą uprzyjemnić ten czas, zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie i ułatwić codzienne, rutynowe zadania, aby klienci mogli poświęcić się celebrowaniu przyjemności - stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD. - W podobnej emocjonalnej narracji utrzymane były nasze ubiegłoroczne kampanie, przebiegające pod hasłem „Okazje na lepsze życie”.

„Futbol, futbol”

W kampanii wykorzystana została aranżacja piosenki „Futbol, futbol”, współautorstwa Jonasza Kofty i Leszka Bogdanowicza, wykonanej w 1974 r. przez Marylę Rodowicz podczas ceremonii otwarcia mistrzostw świata w piłce nożnej, a w głosowaniu zorganizowanym przy okazji Euro 2016 r. uznanej za piłkarski przebój wszech czasów. Nowa wersja utworu, pod tytułem „Euro, Euro, Euro”, odnosi się nie tylko do mistrzostw Europy w piłce nożnej, ale i do nazwy sieci.

Kampania jest przykładem zintegrowanych działań marketingowych 360 stopni, w których wykorzystywane są różne kanały dotarcia do konsumenta: ATL, BTL, social media, współpraca z influencerami powiązana z akcjami ambientowymi w sklepach oraz komunikacja w sieci własnej RTV EURO AGD na cyfrowych ekranach (DOOH).

Za koncept i realizację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiedzialna jest agencja kreatywno-strategiczna Hypnotype, zrealizował ją dom produkcyjny Opus Film. Spoty telewizyjne reżyserował Marcin Dubiniec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych