Magda Gessler twarzą Food Network w Polsce

Restauratorka Magda Gessler została ambasadorką polskiej wersji kanału kulinarnego Food Network i będzie uczestniczyć w działaniach promujących stację. W drugiej połowie roku w ramówce pojawią się lokalne produkcje zrealizowane tylko dla tej stacji.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Magda Gessler twarzą Food Network w Polsce
Magda Gessler, fot. TVN

Jako ambasadorka kanału od najbliższego sezonu będzie uczestniczyć w działaniach promocyjnych stację, a programy z jej udziałem znajdą się w ramówce. W weekendowym wydaniu "Dzień dobry TVN" ujawniono, że Gessler pracuje nad programem "Kuchnia i seks".

W styczniu br. Grupa TVN zapowiedziała intensywny rozwój Food Network w drugiej połowie 2017 roku. Nadawca przygotowuje lokalne produkcje tylko dla Food Network.

Magda Gessler od 2010 roku jest prowadzącą „Kuchennych rewolucji” (jesienią TVN pokaże 17. sezon programu), a w reality-show „MasterChef” i „MasterChef Junior” zasiada w jury.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych