Program „Magda gotuje Internet” zadebiutował na antenie stacji TVN 5 stycznia. Talk show kulinarnej gwiazdy jest emitowany w niedzielne przedpołudnie o godz. 11.20. Po trzech tygodniach emisji nowy program Magdy Gessler ogląda średnio 631 tys. widzów.
Rynkowy udział stacji TVN plasuje się na poziomie 7,20 proc. w gronie wszystkich widzów, 8,96 proc. wśród odbiorców w przedziale wiekowym 16-49 oraz 9,34 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Measurement Audience, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
TVN liderem grup komercyjnych z programem “Magda gotuje Internet”
Nadająca nowy program Magdy Gessler stacja TVN jest liderem telewizyjnego rynku w obu grupach komercyjnych, zaś w grupie ogólnej 4+, zajmuje drugie miejsce, ustępując jedynie kanałowi TVN24 z wynikiem na poziomie 9,65 proc.

Do tej pory najliczniejszą widownię zgromadził trzeci odcinek programu Magdy Gessler, w którym znana restauratorka gościła Agnieszkę Kaczorowską. Epizod z 19 stycznia obejrzało średnio 708 tys. widzów. Premiera formatu przyciągnęła przed ekrany 662 tys. odbiorców.
O czym jest program “Magda gotuje Internet”?

Program „Magda gotuje Internet” to talk show Magdy Gessler, która gości w swojej kuchni gwiazdy w show biznesu i rozmawia z nimi m.in. podczas wspólnego gotowania. Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska (producent “Kuchennych rewolucji”).
W pierwszej serii zaplanowano osiem odcinków. Zaproszenie Magdy Gessler do udziału w programie przyjęli m.in. Aleksandra Szwed, Jessica Mercedes, Agnieszka Kaczorowska, Tomasz Oświeciński, Jacek Jelonek czy Lidia Popiel.
Magda Gessler jest związana ze stacją TVN od 2010 roku, kiedy to wiosną na antenie stacji zadebiutował program “Kuchenne rewolucje". Wiosną tego roku na antenie ukaże się 30. sezon kulinarnego show. Warszawska restauratorka od 2012 roku jest także jurorką w programie “MasterChef” TVN.












