Wiosenna seria „Magdy M.” wystartowała w tym roku dopiero w kwietniu. Według danych AGB Nielsen Media Research, trzy jej pierwsze odcinki obejrzało średnio ponad 4 mln widzów, co dało nadającej serial telewizji TVN udziały na poziomie 28,86 proc.
Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %17-04-20073 975 30011,05%29,43%10-04-20074 048 18811,25%28,51%03-04-20074 001 13311,12%28,70%średnia4 008 80911,14%28,86%
Jeszcze lepiej było w komercyjnej grupie docelowej, gdzie perypetie bohaterów oglądał co trzeci widz mający włączony telewizor w czasie emisji „Magdy M.”.
16 - 49DataAMRAMR %SHR %17-04-20072 231 66111,80%34,45%10-04-20072 232 88411,80%32,90%03-04-20072 249 05011,89%32,89%średnia2 237 91311,83%33,38%
Tak dobre wyniki serialu zdecydowały, że we wtorki pomiędzy 21.30 a 22.30 to telewizja Piotra Waltera wiedzie prym w oglądalności. Wszyscy pozostali rywale mają udziały niższe niż 20 proc. Jedynka emituje w tym czasie filmy fabularne i „Sprawę dla reportera”, widzowie Dwójki obejrzeć mogą „Ekspres reporterów” i „Panoramę”, zaś Polsat serwuje widzom filmowe hity.

Wszyscy 4+StacjaAMRAMR %SHR %Magda M. - TVN4 008 80911,14%28,86%TVP12 755 5337,66%19,86%Polsat2 466 2906,85%17,78%TVP22 139 1325,95%15,42%
Emitowany wiosną zeszłego roku drugi sezon „Magdy M,” rozpoczął się już w marcu. Trzy jego pierwsze odcinki nie cieszyły się jednak taką popularnością jak obecna seria. Oglądało je bowiem średnio prawie 3,1 mln osób, a udziały TVN wyniosły 21,06 proc.
Wszyscy 4+16 - 49DataAMRAMR %SHR %SHR %21-03-20063 061 0728,51%21,40%24,74%14-03-20062 990 7378,32%20,57%22,33%07-03-20063 190 4358,87%21,19%24,84%średnia3 080 0348,56%21,06%23,96%
Na wtorkowe spotkania z „Magdą M.” zdecydowanie chętniej decydują się kobiety niż mężczyźni, stanowią one bowiem 70 proc. wszystkich widzów. Serial cieszy się największą popularnością także wśród osób w wieku 25 – 44 lata i 50 – 59 lat, mieszkańców mniejszych i większych miast oraz widzów z wykształceniem średnim i wyższym.

AFFADH %PłećMężczyźni6330,21%Kobiety13569,79%Wiek4- 9 231,45%10- 15745,82%16 - 19855,32%20 - 24716,31%25 - 2912510,50%30 - 341148,63%35 - 391509,87%40 - 441067,20%45 - 49998,01%50 - 541199,85%55 - 5916511,46%60+8615,60%Wlk.miastaWieś6123,34%< 50 tys.10525,20%50-100 tys.12310,94%100-200 tys.15012,00%> 200 tys.13928,52%ZawódTop management13410,78%Pracownicy szczebla średniego16619,92%Pracownicy fizyczni i rolnicy9317,80%Emeryci10627,65%Inne6923,85%WykształceniePodstawowe8940,46%Średnie12336,54%Wyższe14615,73%Inne517,27%
„Magda M.” to serial obyczajowy opowiadający o współczesnych kobietach i mężczyznach. W rolach głównych występują Joanna Brodzik i Paweł Małaszyński. Produkcja wystartowała na antenie TVN we wrześniu 2005 roku i po pewnym czasie stała się kultowym serialem przede wszystkim dla młodych, wykształconych i żądanych sukcesu kobiet z dużych miast. Obecnie we wtorki o 21.30 w TVN emitowana jest czwarta seria „Magdy M,”, która ma być ostatnią.











