Magdalena Bryksa-Szymańczak do agencji Solski Communications dołączyła w 2019 r., następnie na stanowisku senior associate koordynowała działania PR i CSR dla kilku klientów, m.in. dla firmy Henkel i Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego.
Specjalistka ma 12-letnie doświadczenie w PR. W latach 2017-2019 odpowiadała za public relations w Federacji Polskich Banków Żywności. Wcześniej pracowała jako PR Manager firmy Somfy, a także jako account manager w Egzo Group. Karierę rozpoczynała w 2007 roku w Neuron APR.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/solski-agencja-ile-zarabia-klienci-w-2020-roku ##
Jest absolwentką Wydziału Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Coaching Profesjonalny Akademii Leona Koźmińskiego.












