Magdalena Jethon, Piotr Metz i Piotr Rogucki w jury konkursu Make More Music

29 czerwca startuje konkurs pod nazwą Make More Music organizowany przez empik. Poszukiwani są debiutujący muzycy, którzy chcą zaprezentować swoją autorską twórczość. Do wygrania jest profesjonalny kontrakt płytowy oraz promocja albumu w sieci empik i w sklepie internetowym empik.com.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do konkursu można zgłaszać tylko autorskie, premierowe kompozycje, z wyłączeniem coverów. Akcja zostanie w całości przeprowadzona w internecie – poprzez dedykowaną aplikację na oficjalnym profilu empiku na Facebooku (http://www.facebook.com/empikcom).

Debiutantów będą oceniać internauci oraz jury w składzie: Magdalena Jethon (szefowa radiowej Trójki), Piotr Metz (dziennikarz muzyczny, redaktor naczelny "Machiny", dyrektor artystyczny Orange Warsaw Festival) oraz Piotr Rogucki (muzyk, aktor, tekściarz, frontman łódzkiego zespołu Coma).

Celem Make More Music jest odkrycie i promocja talentów muzycznych – zdolnych artystów, którzy nie mieli do tej pory szansy zaistnieć na polskiej scenie muzycznej. Do udziału w konkursie empik zaprasza wykonawców reprezentujących wszystkie gatunki muzyczne, zarówno instrumentalistów, jak i wokalistów.

Konkurs będzie podzielony na poszczególne etapy: - Kwalifikacje (29 czerwca - 16 września), podczas których będą przyjmowane zgłoszenia, a internauci oddadzą głosy na najlepsze utwory i wykonawców; - Przesłuchanie finałowe (przed jury) z udziałem 10 wykonawców - 5 wytypowanych przez jury i 5, którzy zdobędą najwięcej głosów internautów na etapie kwalifikacji; - Tygodniowe głosowanie finałowe wśród internautów.

Zwycięzcą Make More Music zostanie wykonawca bądź zespół, który uzyska największe uznanie internautów w głosowaniu finałowym. Jego płytę będzie można kupić najpóźniej wiosną 2012 roku. Partnerem konkursu jest Sony Music.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech