Magdalena Kosińska na czele jury Effie Europe Awards

Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych (EACA) i Effie Awards Europe ogłosiły osoby, którzy zasiądą w jury Effie Europe 2022. Współprzewodniczyć mu będą Magdalena Kosińska, dyrektorka marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Philips Domestic Appliances oraz Carmen Fernández de Alarcón, CEO Havas Spain.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Magdalena Kosińska na czele jury Effie Europe Awards
fot. od lewej: Magdalena Kosińska, Carmen Fernández de Alarcón

- Jestem bardzo zaszczycona i dumna, że zostałam wybrana na współprzewodniczącą Effie Europe 2022, reprezentując Philips Domestic Appliances CEER. Effie to wyjątkowa nagroda, która promuje dyscyplinę myślenia, kreatywność/inteligentność rozwiązań, elastyczność w działaniu i odwagę kwestionowania status quo – czyli wszystkiego, co podkreśla to, co dziś nazywamy marketingiem i efektywnością biznesową. Jest to nagroda, która jednoczy wszystkich marketerów – zarówno tych po stronie klientów, jak i tych po stronie agencji. Nie mogę się doczekać spotkania z tak wspaniałym zespołem Jury i omówienia najlepszych strategii i kampanii z ostatnich miesięcy – powiedziała Magdalena Kosińska.

Jurorzy Europe Effie Awards przyglądają się szerokiej gamie elementów w każdej kampanii i oceniają wpisy na podstawie dowodu, że przekazy reklamowe przedstawione we wpisie były kluczem do sukcesu kampanii. Cechy te można podsumować w czterech kategoriach: Wyzwanie strategiczne, Strategia kreatywna, Wcielanie idei w życie i Skuteczność.

Zwycięzców tegorocznej edycji konkursu wyłoni jury składające się z ponad 100 profesjonalistów z branży z 26 krajów europejskich.

Jury pierwszej rundy Multi-market & Positive Change odbędzie się online w dniach 3-14 października i wyłoni tegorocznych finalistów. Jury finałowej rundy podzielone jest na dwie grupy i spotka się wirtualnie 2 i 3 listopada, aby wyłonić najbardziej efektywne międzynarodowe kampanie.

Sesje sędziowskie Best of Europe zaplanowano na 12 i 13 października. Jury podzielone na dwie grupy spotka się na wirtualnej sesji sponsorowanej przez Google. Prawie 30 jurorów z całej Europy oceni i omówi kreatywność i skuteczność najlepszych przypadków z krajowych konkursów Effie w Europie.

Jury Grand Effie spotka się 14 listopada, aby wybrać najskuteczniejszą, najbardziej efektywną kampanię roku.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas wirtualnej uroczystości wręczenia nagród Effie Europe, która odbędzie się 30 listopada.

Konkurs Effie Awards Europe jest organizowany przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych (EACA) we współpracy z Google, Europejskim Sojuszem Interaktywnej Reklamy Cyfrowej (EDAA), Europejską Radą Wydawców, Adforum.com i Viva Xpress Logistics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą