Łukasiuk, jako head of PR, była odpowiedzialna za działania wizerunkowe agencji oraz wsparcie kampanii dla klientów. Pracowała przy takich głośnych akcjach ja "Niezniszczalna tęcza" dla marki Ben&Jerry’s czy Helping Whopper Burger King.
Rok temu - wspólnie z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, marketing managerem Rocketjobs.pl - zainicjowała projekt #PoStronieKobiet. Raport z pierwszego badania równości płci w branży komunikacji marketingowej miał swoją premierę pod koniec kwietnia - opisywaliśmy go na Wirtualnemedia.pl.
- Praca przy #PoStronieKobiet przewartościowała także moje zawodowe priorytety - wyjaśnia Magdalena Łukasiuk - W najbliższym czasie skupię się na pracy na rzecz równości w branży. Wraz kolegami i partnerami przygotowujemy między innymi debatę. Natomiast w czerwcu, jako ekspertka od PR rozpocznę pracę w nowym miejscu - podkreśla.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sokolow-sanah-trasa-koncertowa-kabanosiki-sanah-uczta,7169867947444353a ##
Magdalena Łukasiuk pracowała m.in. ATM Grupie
Przed dołączeniem do 180heartbeats + Jung v Matt Magdalena Łukasiuk pracowała w zespołach komunikacji i marketingu ATM Grupy i Grupy PWN. Wcześniej była dziennikarką, m.in. miesięcznika "Press".











