Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec

Wkrótce w Polsce pojawi się Too Good To Go, aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia. Magdalena Marzec jako head of marketing zbuduje w firmie zespół marketingu. Kuba Walasek objął funkcję country managerem projektu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec
Magdalena Marzec

Too Good To Go to pochodząca z Danii aplikacja pozwalająca kupić od sklepów czy restauracji  niesprzedane w danym dniu porcje jedzenia czy produkty spożywcze, które inaczej wylądowałyby w koszu, w niższej cenie. Do Polski wejdzie jeszcze w tym roku.

Na czele zespołu marketingu stanie Magdalena Marzec, do tej pory head of communications and social media w Showmax.

Country managerem projektu został Kuba Walasek (na zdjęciu niżej), który przez ostatnie cztery lata rozwijał  markę lodów rzemieślniczych Ice Pops. Wcześniej pracował na stanowisku Brand and Rum Category Manager w Bacardi CEE.

grafika

Too Good To Go walczy z marnotrawstwem żywności

Too Good To Go działa w 11 krajach i ma już ponad 8 milionów klientów. Polska jest kolejnym po Włoszech rynkiem, gdzie aplikacja rozpocznie działalność w tym roku.

Założycielką Too Good To Go jest Mette Lykke, która stworzyła Endomondo, aplikację dla fanów sportu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele