Magdalena Polańska i Fabian Wolski awansowali w New Age Media

Magdalena Polańska oraz Fabian Wolski zostali dyrektorami obsługi klienta w New Age Media.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Awans Magdaleny Polańskiej i Fabiana Wolskiego, wcześniej zajmujących stanowiska sales supervisors, oznacza poszerzenie obszarów ich kompetencji i odpowiedzialności za realizację zadań związanych z obsługą bieżących projektów oraz pozyskiwaniem nowych budżetów dla polskiego oddziału NAM.

Magdalena Polańska jest związana z New Age Media od 2004 roku. Pracę w firmie rozpoczynała od stanowiska sales executive, a od 2007 roku pełniła funkcję sales supervisors, odpowiadając za obsługę kluczowych klientów NAM oraz domów mediowych współpracujących z firmą. Jest odpowiedzialna także za unikatowy projekt NAM – sponsoring sal kinowych.

Fabian Wolski dołączył do zespołu NAM w 2005 roku. Zaczynał od prowadzenia projektów sponsorskich, następnie zdobywał doświadczenie angażując się w działania z zakresu „new business development”, obsługę domów mediowych i bezpośrednią pracę z klientami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji